Novice

2. olimpijski novinarski klub

06. marec 2008 Športne igre V pripravah na olimpijado v Pekingu je Olimpijski komite Slovenije pripravil 2. novinarski olimpijski klub, na katerem je predstavil Slovensko hišo,

Slovenija se bo tudi med olimpijskimi igrami v Pekingu predstavila s Slovensko hišo, ki bo namenjena druženju slovenskih športnikov in članov odprave na olimpijskih igrah 2008, v prvi vrsti pa predvsem promociji slovenskega gospodarstva, države in turizma ter navezovanju stikov s kitajskimi partnerji.

 

Slovenska hiša bo široko zastavljen projekt Olimpijskega komiteja Slovenije in Slovenske turistične organizacije, seveda v sodelovanju z ustreznimi državnimi ustanovami, zasebnimi partnerji in pokrovitelji ter obema veleposlaništvoma, slovenskim na Kitajskem in kitajskim v Sloveniji. V prvi vrsti je seveda namenjena promociji turizma ter navezavi novih stikov med poslovneži in obnavljanju že obstoječih, zato bo najeta hiša, ki leži na obrobju mesta, bolj zaprtega tipa in v prvi vrsti res namenjena specifičnim organiziranim gospodarsko-turističnim srečanjem, pri katerih bodo pomagali tudi kitajski partnerji, seveda pa tudi vsej slovenski delegaciji na igrah. Projekt je, po besedah v.d. direktorice podjetja OLIMP, ocenjen  med 450.000 in 500.000 evri.

 

Hiša bo imela seveda bogato vsebino. Slovenija se bo na Kitajskem predstavila s svojo kulinariko in športnimi uspehi, na področju kulture pa denimo z razstavami kitajske umetnice Huiquin Wang, ki že več kot 20 let ustvarja v Sloveniji in slovenskega misijonarja Ferdinanda Avguština Hallersteina, ki je v 18. stoletju deloval na Kitajskem. Slednjega je zaradi znanstvenih dosežkov, izobraževal se je na Dunaju, kasneje pa med drugim sodeloval z univerzama v Parizu in St. Peterburgu ter Kraljevo družbo v Londonu, takratni kitajski cesar Qianlong povišal celo v mandarina.

 

Slovensko hišo naj bi ob športnikih tako v različnih terminih obiskale kar tri slovenske politično državniške delegacije. "Naša želja je, da bi delegacije vodili različni ministri, oziroma visoki predstavniki vlade, saj je na Kitajskem še vedno zelo pomembna tudi politična vloga pri sklepanju sodelovanja, oziroma navezavi stikov," pa je, med drugim, ob koncu druženja z novinarji poudaril Tim Farčnik iz partnerskega podjetja Si.Sport