Novice

2. regionalni marketinški seminar

23. november 2012 Olimpijski marketing OKS je v sodelovanju z IOC TMS, marketinškim oddelkom Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK), in Olimpijsko solidarnostjo organiziral 2. regionalni marketinški seminar.

Seminar v Grand Hotelu Union v Ljubljani, se je vnovič potrdil kot izvrstna priložnost za izmenjavo informacij, znanja, izkušenj in dobrih praks, s posebnim poudarkom na izkušnjah, nedavno pridobljenih na olimpijskih igrah v Londonu.

 

“Za nas so tovrstni seminarji izjemno pomembni, predvsem zaradi izmenjave izkušenj in primerov dobrih praks, saj je gospodarstvo vedno pomembnejši vir financiranja slovenskega športa. In le ob uspešnem in učinkovitem aktiviranju sponzorstva bomo lahko zagotovili ustrezna sredstva za nadaljnji razvoj slovenskega športa, ki je ta čas na ravni nekaterih evropskih razvitih držav,” je uvodoma poudaril Jožko Križan, direktor marketinga OKS.
 
Poglobljena razprava o strategijah, ki jih MOK in nacionalni olimpijski komiteji izvajajo na področju zaščite in graditve olimpijskih blagovnih znamk, je vnovič pokazala, v kolikšni meri je zagotavljanje ekskluzivnosti uporabe olimpijskih simbolov pomembno za sponzorje olimpijskega gibanja. OKS je na tem področju v času olimpijskih iger London 2012 naredil pomemben korak naprej, seveda pa bo svoje dejavnosti, povezane s tem, še nadgrajeval.