Novice

Aerodrom Ljubljana gostil Klub pokroviteljev

30. september 2008 Olimpijski marketing Po končanih olimpijskih igrah v Pekingu smo svoje delo na področju marketinga predstavili predstavnikom pokroviteljev slovenske olimpijske reprezentance.

Aerodrom Ljubljana, veliki sponzor slovenskih olimpijskih reprezentanc, je v četrtek, 25. septembra 2008, gostil še zadnjo sejo predstavnikov Kluba pokroviteljev v okviru štiriletnega sodelovanja Atene 2004 - Peking 2008. Tokratni Klub pokroviteljev je bil precej pekinško obarvan, saj so olimpijske igre odlična priložnost za intenzivnejše delovanje na področju marketinga. 

 

Tudi letošnje olimpijske igre smo izkoristili za še močnejšo promocijo  sodelovanja Olimpijskega komiteja Slovenije in pokroviteljev slovenskih olimpijskih reprezentanc in v ta namen pripravili skupno kampanjo vseh pokroviteljev pod sloganom "Zmagujmo skupaj", kampanjo proti zavajajočemu oglaševanju, "Anti-ambush" kampanjo, projekt Slovenska hiša, Peking 2008 in Slovensko olimpijsko mesto.

 

Na Klubu pokroviteljev smo vsem prisotnim natančneje predstavili omenjene projekte in potek njihove realizacije, kot tudi ostale aktivnosti, realizirane v času od zadnje seje kluba pokroviteljev. Čas med obema sejama kluba pokroviteljev so poleg aktivnosti, povezanimi z olimpijskimi igrami, zaznamovali predvsem podpisi sponzorskih pogodb za nov olimpijski cikel Peking 2008 - London 2012, predstavitev slovenske olimpijske kolekcije Peking 2008 oz. predstavitev celotne slovenske olimpijske delegacije Peking 2008 ter prireditve s področja športa za vse.

 

Na Klubu pokroviteljev je bila predstavljena raziskava o učinkovitosti oglaševalske kampanje »Zmagujmo skupaj«, ki jo je izvedel IRM Mediana,  partner Olimpijskega komiteja Slovenije.

 

Na podlagi dobljenih rezultatov, po katerih je bila kampanja zelo učinkovita in tako uspešno izpeljana, upamo, da bomo v enakem duhu naše sodelovanje nadaljevali tudi v prihodnosti - v novem olimpijskem ciklu.