Novice

Dnevi marketinga v Portorožu

04. junij 2007 Olimpijski marketing V začetku junija so se končali tradicionalni Marketinški dnevi v Portorožu, ki jih organizira Olimpijski komite Slovenije za svoje pokrovitelje in partnerje.

Namen srečanja je bil pregled aktivnosti. Predstavljena je bila prenovljena Olimpijska kartica, kakor tudi nove knjižice Bonitet za članice ter poslovne partnerje OKS.

 

Z velikim zanimanjem so udeleženci prisluhnili predstavitvi projekta Slovenske hiše v Pekingu. Glavni namen hiše bo, da postane stičišče različnih interesnih skupin - gospodarskih, turističnih, športnih, kulturnih in medijskih. Stičišče bi bilo primerno za različne predstavitve, razstave, dogodke, sprejeme in druge aktivnosti z namenom turistične in gospodarske promocije Slovenije. Hkrati pa se je že začela tudi oglaševalska kampanja pokroviteljev POI Peking 2008.

 

Pokroviteljem so se predstavili tudi partnerji, ki so se pridružili olimpijski družini v zadnjem času (Tend, Peeroton).