Novice

Dve zmagi za projekte OKS na Sportu 2014

21. november 2014 Olimpijski marketing, Vrhunski Šport, Olimpijska reprezentanca Slovenije Na največji športno marketinški konferenci v Jadranski regiji je Olimpijski komite Slovenije zmagal s projektom Soči v dveh kategorijah.

Športni marketing Jadranske regije je s podelitvijo nagrad SPORTO Awards 2014 ponovno stopil na višjo stopnico. Prejemniki nagrad, ki jih Društvo za marketing Slovenije podeljuje tretje leto zapored, so zasnovali izjemne projekte na področju sponzorstev in marketinga v športu ter z njimi celotni Jadranski regiji postavili visoka merila načrtovanja in izvajanja športno-marketinških aktivnosti. Mednarodna žirija in strokovna marketinška javnost sta med 33 prijavljenimi projekti s prestižno nagrado SPORTO Awards nagradila najboljše v vsaki izmed štirih kategorij, priznanja pa so prejeli tudi drugo- in tretjeuvrščeni projekti.

 

Olimpijski komite Slovenije je s projektom #SLOCHI postal zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE DIGITALNO KOMUNICIRANJE”. Komentar žirije: "Žirijo je prepričalo njihovo spremljanje olimpijskih iger v realnem času tako iz zakulisja kot na samem mestu dogajanja, vključevanje športnikov in proaktivna integracija sponzorjev v marketinške aktivnosti, s čimer so dosegli uspeh v svetovnem merilu."

 

OKS je postal zmagovalec tudi v kategoriji "NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE ŠPORTNIH SUBJEKTOV”. Komentar žirije: "OKS je navdušil je s celovito kampanjo, integracijo sponzorjev v vse marketinške aktivnosti, enotno platformo za sponzorje in inovativnim merchandisingom." V tej kategoriji je OKS osvojil tudi drugo mesto s projektom ENOTNA PODOBA SLOVENSKEGA ŠPORTA.

 

Dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica žirije: “Z veseljem ugotavljamo, da je kakovost projektov, ki se prijavljajo na tekmovanje za SPORTO Awards, vsako leto višja. Podelitev nagrad je edinstvena priložnost za razvoj področja marketinga v športu v celotni regiji, zato so nagrade pomembne ne le za sponzorje, klube, zveze, športne institucije in športnike, temveč tudi za širše marketinško okolje in akterje. Stalna rast kakovosti je mogoča zaradi premišljene uporabe novih tehnoloških orodij, komunikacijskih pristopov ter integriranih marketinških metod v kombinaciji z razvojem in utrjevanjem pozicije znamk skozi šport. Nove sponzorske zgodbe, ki pritegnejo potrošnike in podpornike športa, imajo vsako leto več konkurentov, vendar prostor za napredek vseeno ostaja.”

 

Ne glede na obe osvojeni nagradi, pa OKS čaka velik izziv, bližajo se evropske igre, ki jih bo potrebno predstaviti slovenskim javnostim in sponzorjem ter seveda olimpijske igre v Rio de Janeiru, kjer bo potrebno nadgraditi zmagovalna projekta iz Sočija.

 

 

Foto: DMS