Novice

Europlakat novi sponzor olimpijskih reprezentanc

17. november 2010 Olimpijski marketing Slovenske olimpijske reprezentance so slabi dve leti pred največjim športnim dogodkom v letu 2012 dobile novega velika sponzorja - podjetje Europlakat d.o.o.

Olimpijske igre v Londonu so vsak dan bližje, slovenske olimpijske reprezentance pa so slabi dve leti pred največjim športnim dogodkom v letu 2012 dobile novega velika sponzorja. Olimpijski družini se je pridružilo podjetje Europlakat d.o.o., ki bo z olimpijskimi reprezentancami vse do leta 2014, ko se bodo najboljši zimski športniki merili v Sočiju.

Europlakat d.o.o. je vodilni ponudnik na področju t. i. »out of home« oglaševanja v Sloveniji. Organizacijam in posameznikom pomagajo uspešno komunicirati tam, kjer klasični tiskani in elektronski ter sodobni spletni mediji ne dosežejo njihovih naslovnikov. Z mrežo oglaševalskih površin, ki vključuje velike oglasne panoje, svetlobne vitrine in roto ter rolling board panoje, zagotavljajo nacionalno pokritost in hkrati omogočajo ciljno komuniciranje na lokalnem nivoju.

Leta 1992 je Europlakat v Sloveniji prvi postavil oglasne panoje večjih dimenzij. Nato je sledilo večletno obdobje rasti, uvajanja novih formatov, oglasnih nosilcev in orodij oglaševanja na prostem, ki se nadaljuje še danes. S strategijo intenzivnega vlaganja v razvoj ponudbe oglaševanja in upravljanja urbanega pohištva, mreže velikih oglasnih panojev ter svetlobnih vitrin družba Europlakat beleži stabilno rast poslovanja.

Več kot desetletje je Europlakat redno sponzor vseh večjih prireditev po različnih krajih v Sloveniji. S sponzorskimi sredstvi in donacijami pa podpira tudi številne kulturne ustanove in športne dejavnosti. Od danes dalje, tudi slovenske olimpijske reprezentance.