Novice

Marketinški obisk iz MOK-a

11. maj 2011 Olimpijski marketing V okviru EOC seminarja sta na povabilo OKS-a obiskali Portorož tudi predstavnici MOK-a, ki skrbita za marketinške aktivnosti krovne olimpijske organizacije.

V okviru EOC seminarja je OKS organiziral posebno srečanje za sponzorje slovenskih olimpijskih reprezentanc, partnerje OKS-a in predstavnike strokovnega organa – marketinškega sveta. Z velikim veseljem so gostili predstavnici podjetja IOC Televison & Marketing Services, hčerinskega podjetja MOK-a, ki skrbi za televizijske pravice, sodelovanje s TOP partnerji in marketinške aktivnosti MOK-a. Slovenijo sta obiskali Elisabeth Allaman, vodja marketinga za komercialno področje, in Sheila Hernandez Osuna, sodelavka za razvoj marketinga.

 

Danes ustvarjajo olimpijske igre enega izmed najbolj uspešnih mednarodnih marketinških konceptov in dosegajo z njim bilijone ljudi v več kot 200 državah sveta. Zato je bila predstavitev organiziranosti olimpijskega marketinga in zasnove njegovega razvoja še toliko bolj dobrodošla. V dvournem srečanju so se slušatelji seznanili, kakšne so smernice MOK-a pri razumevanju in komuniciranju olimpijskega gibanja, izredno zanimive pa so bile predstavitve praktičnih primerov olimpijskih promocijskih kampanj partnerjev MOK-a oziroma njihove integracije v olimpijsko dogajanje. Praktični primeri so zajemali tudi izredno pomembne podatke o učinkovitosti sponzorskega sodelovanja, kot so pozitivni rezultati v številkah, ki so jih dosegli partnerji z aktivacijo partnerskega sodelovanja.

 

Predstavnici MOK-a sta svojo pozornost posebej namenili tudi predstavnikom marketinškega oddelka OKS-a, s katerimi sta prek poglobljenega pogovora delili marsikatere koristne informacije in usmeritve, ki jim bodo pomagale pri nadaljnji promociji olimpijskega gibanja in sodelovanju s poslovnimi partnerji – podporniki, slovenskega olimpijskega gibanja. Pogovor je tekel predvsem o poletnih olimpijskih igrah London 2012. Pri tem naj omenimo, da veljajo pri promociji olimpizma številne zakonitosti, ki jih je treba upoštevati in jih oblikujejo prav na MOK-u.