Prijavi se na e-novice
Novice
Mercator tudi letos z Lumpijem na Mini olimpijadi
07. september 2009 Olimpijski marketing Olimpijski komite Slovenije pod svojim okriljem izvaja projekt Mini olimpijada, namenjen otrokom, starim od šest do devet let. Že od začetka pri projektu sodeluje tudi Mercator.Športno udejstvovanje je pomemben del človekovega vsakdana in zaželeno je, da se omenjeno vpeljuje s primernim pristopom v posameznikovo življenje že v njegovem zgodnjem obdobju odraščanja. Tega se zaveda tudi Olimpijski komite Slovenije in pod svojim okriljem izvaja projekt Mini olimpijada, namenjen prav otrokom (starim od šest do devet let). S pomočjo Fundacije za šport in lokalnih organizatorjev jo organizira že četrtič zapored, nepogrešljiv člen pri izvedbi projekta pa je že od vsega začetka tudi Mercator z blagovno znamko Lumpi – letos glavni sponzor. Projekt se tako uradno imenuje Mini olimpijada z Lumpijem.
»Letošnja Mini olimpijada z Lumpijem je že četrta zapored, pri kateri sodelujemo. Za sponzorstvo se odločamo z veseljem, saj Mini olimpijada spodbuja prav tiste vrednote, ki jih želimo poudariti tudi z Lumpijem: aktiven in zdrav življenjski slog z veliko gibanja ter zdravo in uravnoteženo prehrano. Prav zdravi prehrani smo ob letošnji prenovi Lumpija posvetili največjo pozornost. K sodelovanju smo povabili strokovnjake s Pediatrične klinike v Ljubljani in z Zavoda za zdravstveno varstvo Kranj, ki so potrdili kakovosten izbor Lumpi izdelkov,« sodelovanje pri projektu pojasnjuje Tanja Pirc Podobnik, vodja projektne ekipe Lumpi v Mercatorju.
Pri tovrstnih prireditvah igra pomembno vlogo oglaševanje, in da bo glas o Mini olimpijadi z Lumpijem segel tudi v »deveto vas«, bosta letos pomagala Časopisna družba Dnevnik, d.d., sicer sponzor slovenskih olimpijskih reprezentanc, in partner OKS, Najdi.si, ki je projekt podprl kot medijski sponzor še dodatno.