Novice

Na konferenci SPORTO 2007 podelili tudi nagrade

12. november 2007 Olimpijski marketing Na izredno dobro obiskani konferenci o marketingu v športu - SPORTO 2007, ki se je končala minuli petek, so podelili tudi nagrade za ustvarjalce v različnih kategorijah.

V tekmovalni skupini športna sponzorstva - najboljše sponzorstvo športnika posameznika ali ekipe - je nagrado prejel projekt novogoriške družbe Hit, dirkaško moštvo Hit Racing Team.

 

V kategoriji najboljše sponzorstvo športnega dogodka, tekmovanja ali programa je slavil projekt Telekom Slovenije/Prva Liga Telekom Slovenije, v kategoriji najboljši oglas na TV projekt NLB/Ivo Daneu in košarkarske legende nekdanje Jugoslavije, v kategoriji najboljša uporaba spletnega medija projekt KK Union Olimpija, v kategoriji najboljša aktivnost na področju odnosov z javnostmi projekt podjetja Sparkasse/Druženje z moštvom Acroni Jesenice, v kategoriji druge oblike tržnega komuniciranja povezane s športom pa projekt RK Gorenje za televizijsko oddajo RKG Pressing.

 

Podjetji Mediana in Najdi.si sta opravili raziskavo za najboljšo domačo posamično ali ekipno športno blagovno znamko. V moški kategoriji je slavil veslač Iztok Čop, v ženski alpska smučarka Tina Maze, v ekipni konkurenci pa RK Celje Pivovarna Laško.

 

Konference o marketingu v športu v Kranjski Gori so se udeležili številni domači in tuji uveljavljeni strokovnjaki s tega področja, udeležencev pa je bilo okoli 300.