Novice

Na simpoziju WEBSI dan o strategijah za uspešen spletni projekt tudi OKS-ZŠZ

14. september 2015 O OKS-ZŠZ Udeleženci simpozija o digitalnih komunikacijah Websi dan se prek predavanj različnih strokovnjakov seznanjajo s strategijami za izvedbo uspešnih spletnih projektov.

Znotraj tega so dobili tudi vpogled v ozadje že uspešno izvedenih projektov, kot je denimo kampanja #slochi, za katero stoji Olimpijski komite Slovenije.


Predsednik žirij za nagrade websi in partner podjetja Enaa.com Aljoša Domijan je kot ključen pogoj za uspeh na spletu izpostavil stalno izboljševanje in prilagajanje. "Ko enkrat postaneš spletni prvak, ni nobene garancije, da boš naslednje leto to še vedno," je dejal.
Obenem je poudaril, da je sicer v Sloveniji med investitorji premalo pripravljenosti za večja vlaganja v spletne projekte. Zadostna sredstva so namreč nujno potrebna za uspeh na večji, globalni ravni. Splet je namreč postal ogromen in zato tudi zelo dober projekt ne more uspeti brez ustreznega vložka v promocijo in oglaševanje.


Na velikost internetnega prostora ter posledičen pojav internetnega šuma je opozoril tudi vodja novih poslov iz agencije Renderspace Peter Curk. Za uspeh na spletu je po njegovih pojasnilih treba imeti med drugim široka in globoka znanja, ustrezno metodologijo in analitiko. Opomnil je tudi na prihajanje novih formatov oglaševanja in trend, da uporabniki za dostop do vsebin vse bolj uporabljajo mobilne naprave.


Direktor in partner v Agenciji 101 Peter Vidmar je medtem poudaril, da se v luči vse bolj razširjenih digitalnih kampanj in projektov ne sme pozabiti na pomen osebnega stika ter različnih kanalov poleg interneta. Poleg tega je izpostavil nujnost natančne opredelitve ciljev projektov, identifikacije potreb uporabnikov, dvosmerne komunikacije z njimi in upoštevanja zakonitosti posameznih kanalov.


Udeleženci so se ob tem imeli možnost seznaniti tudi s primeri že uspešno izvedenih spletnih oziroma digitalnih projektov. Namestnik generalnega sekretarja Olimpijskega komiteja Slovenije za področji financ in marketinga Matic Švab je tako predstavil kampanjo #slochi ob lanskih zimskih olimpijskih igrah. Starejši kreativni direktor v agenciji Zadrga Matjaž Požun pa je pojasnil, kako so razvili logotip in podobo za evropsko košarkarsko prvenstvo Eurobasket 2015.