Novice

OKS, slovenski in kitajski gospodarstveniki

14. maj 2008 Olimpijski marketing Med obiskom kitajske gospodarske delegacije na GZS so se predstavnikom Kitajskega sveta za promocijo mednarodne trgovine predstavila podjetja, ki so podprla Slovensko hišo v Pekingu.

Da je kitajski trg vse bolj zanimiv tudi za podjetja na slovenskem trgu, kaže število sodelujočih na poslovnih razgovorih s kitajskimi podjetji, saj se je nanje prijavilo prek 70 podjetij. Gospodarska zbornica Slovenije je namreč v okviru obiska gospodarske poslovne delegacije v Ljubljani organizirala poslovne razgovore med kitajskimi in slovenskimi podjetji ter s tem pomagala pri prodoru oziroma uveljavitvi na tem azijskem trgu.

 

V okviru včerajšnjega srečanja so se predstavnikom Kitajskega sveta za promocijo mednarodne trgovine (CCPIT) , ki kot lokalni partner na Kitajskem nudi pomoč pri izvedbi projekta, predstavili sponzorji Slovenske hiše: Schenker d.d., Litostroj Jelko d.o.o. in Fori skupina d.o.o. ter Iskra, d.d., ki sodeluje z Olimpijskim komitejem Slovenije kot pokrovitelj slovenskih olimpijskih reprezentanc. Na osnovi predstavitve pa bosta v nadaljevanju OKS in CCPIT imenovala predstavnike Slovensko-kitajskega poslovnega sveta, katerega prvo srečanje bo ravno v Slovenski hiši med prihajajočimi olimpijskimi igrami.