Novice

Olimpijske vsebine na Sportu 2011

18. november 2011 Olimpijski marketing V ponedeljek, 21. novembra 2011, se začne v Portorožu Sporto 2011, na katerem bodo v dvodnevnem dogajanju udeleženci ponovno slišali številne zanimivosti s sveta športnega marketinga.

Na tej vodilni regionalni marketinški konferenci o športnih sponzorstvih bo del programa namenjen tudi olimpijskih vsebinam - predvsem pripravam na prihajajoče olimpijske igre London 2012 in njihovi povezavi z aktivacijo sponzorjev.

Kaj pripravlja slovenski olimpijski komite za London 2012, katere novosti na marketinškem področju prinašajo igre, kaj lahko pričakujejo sponzorji, mediji, navijači itd., bo v uvodu konference predstavil glavni direktor OKS-Olimp, Jožko Križan. Predstavitvi bo sledila okrogla miza, na kateri bodo sodelovali predstavniki hrvaškega in srbskega olimpijskega komiteja.

Zaradi nepredvidene odsotnosti predsednika srbskega olimpijskega komiteja in košarkarske legende, Vlade Divca, bo predvajan pripravljen ekskluzivni video intervju.

V sodelovanju z organizatorjem konference, agencijo S.V.-RSA, pa je bil posnet in bo na konferenci predvajan tudi ekskluziven video intervju s Timom Lummejem, direktorjem marketinške agencije Mednarodnega olimpijskega komiteja, IOC Television&Marketing Services. Beseda je tekla predvsem o olimpijskih igrah London 2012, o sponzorskem programu in olimpijskih partnerstvih kot primerih dobrih praks.

 


Spremljajte dogajanje na Sporto konferenci tudi vi.