Novice

Olimpijski komite Slovenije in Slovenska oglaševalska zbornica o pravilih oglaševanja v povezavi z olimpijskimi igrami

11. december 2013 Olimpijski marketing Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju s Tržnim inšpektoratom RS in OKS-om pripravlja dogodek »Dobro jutro, oglaševalci!«, ki bo v sredo, 18. decembra, ob 8:30, v Ljubljani.

Tradicionalno strokovno srečanje z naslovom “Iz prakse in za prakso tržnega komuniciranja in oglaševanja”  bo osredotočeno na ključne ugotovitve pri nadzoru oglaševanja in pravilih tržnega komuniciranja v povezavi z olimpijskim gibanjem.

 

Prihajajoče olimpijske igre Soči 2014 zagotovo predstavljajo zanimiv dogodek za oglaševalce in njihove tržnokomunikacijske aktivnosti, za katere pa veljajo določene pravice uporabe olimpijskih simbolov in pravila oglaševanja.

 

Olimpijski krogi, kot najbolj prepoznana in spoštovana blagovna znamka na svetu, služijo kot ambasador olimpijskega gibanja po vsem svetu ter prinašajo pozitivne vrednote športa, ugled in spoštovanje. Mednarodni olimpijski komite olimpijske simbole kot blagovne znamke zaščiti po celem svetu. Mednje poleg olimpijskih krogov uvrščamo tudi: olimpijsko zastavo, plamenico, ogenj in druge olimpijske simbole, vključno z besedo olimpijski in olimpijske igre.

 

Poleg olimpijskih simbolov so zaščiteni tudi simboli olimpijskih iger (besedne zveze, maskote, piktogrami, ipd). Pravico do uporabe imajo izključno olimpijski sponzorji. Vsaka nezakonita in neupravičena uporaba olimpijskih simbolov pomeni zmanjševanje sponzorske ekskluzivnosti, zato Mednarodni olimpijski komite in Olimpijski komite Slovenije izvajata številne ukrepe proti t.i. trženju iz zasede.

 

Vse, ki bi se želeli udeležiti dogodka, vabimo da se prijavite na marketing[@]olympic.si. Dogodek bo v Kristalni palači.