Prijavi se na e-novice
Novice
Optimistični toni na Sportu 08
18. november 2008 Olimpijski marketing Ob koncu prvega dne konference o marketingu v športu, ki poteka v Portorožu, so podelili tudi nagrade Sporto 08.Prvi dan 5. mednarodne konference o športnem marketingu Sporto v Portorožu so govorili o primerih dobre marketinške prakse v športu, kar nekaj udeležencev med številnimi vodilnimi predstavniki slovenskih zvez ali klubov pa je pogrešalo nekaj časa, posvečenega posledicam finančne krize na šport, kar v razpravah ni bilo niti enkrat omenjeno.
Hokejist Anže Kopitar in plavalka Sara Isakovič sta najboljša slovenska športnika leta po kriterijih blagovne znamke v anketi in po merilih Mediane, med ekipami pa so prvi hokejisti Acroni Jesenic.
Izsledke znamke leta 2008 med športniki, športnicami in športnimi ekipami je predstavila Janja Božič Marolt, direktorica Mediane. Raziskovalci so vrednost blagovne znamke posameznega športnika izračunali na podlagi naslednjih kriterijev: prepoznavnosti športnika, tekmovalnih dosežkov, vrhunskosti v svetovni konkurenci, zadovoljstva z njihovimi rezultati ali nezadovoljstva kljub relativnim uspehom, ocene osebnosti prek javnih nastopov in kot teme pogovorov med ljudmi, navijaške vrednosti in števila iskanj na svetovnem spletu. Anketa Mediane in spletnega iskalnika Najdi.si je vključila skoraj 60 športnikov in športnic ter 20 klubov, opravili pa so jo v dveh sklopih, julija in oktobra letos.
Nagrado za najboljše sponzorstvo posameznega športnika in ekipe je dobil novogoriški HIT z Juretom Koširjem kot ambasadorjem njegovih blagovnih znamk, Mercator (Ljubljanski maraton) za sponzorstvo športnega dogodka, tekmovanja ali programa, UPC (Trojček XL) za najboljši oglas, ACH Volley (evropska liga prvakov) za najboljše aktivnosti na področju odnosov z javnostmi, Red Bull Slovenija za novo uporabo medijev in druge aktivnosti tržnega komuniciranja ter Košarkarska zveza Slovenije za najboljšo uporabo spletnega medija v športu.