Novice

Prihodnji teden v Ljubljani o olimpijskem marketingu

14. november 2012 Olimpijski marketing OKS bo v sodelovanju z marketinškim oddelkom Mednarodnega olimpijskega komiteja (IOC TMS) in Olimpijsko solidarnostjo naslednji teden organiziral 2. regionalni marketinški seminar.

Seminar bo potekal od 21. do 24. novembra v Grand Hotelu Union v Ljubljani in predstavlja dobro platformo za izmenjavo informacij, znanja, izkušenj in dobrih praks, poseben poudarek pa bo na nedavnih izkušnjah iz olimpijskih iger v Londonu.
 
Prvi dan strokovnega dela bo posvečen predstavitvi projektov iz nedavnih olimpijskih iger, kjer bo uspešne zgodbe predstavilo šest nacionalnih olimpijskih komitejev, vključno z OKS.

 

Drugi dan bo potekal pod naslovom “Kako graditi in ščiti olimpijsko znamko”, kjer bomo z marketinškimi strokovnjaki iz IOC TMS delili strategije o začiti in pomenu olimpijskih simbolov. Ekskluzivnost uporabe olimpijskih simbolov je namreč ena ključnih pravic sponzorjev olimpijskega gibanja.