Novice

Seminar OKS z naslovom Trženje v športu in konferenca SPORTO

21. november 2006 Olimpijski marketing

Ali je mogoče, da se skupina popolnih amaterjev po vsega treh mesecih treninga zoperstavi poklicni ekipi na največjem stadionu na svetu in pred milijoni gledalcev? Nagrajena agencija Adrenalin je na ta način predstavila svojega naročnika, žirija pa je ugotovila, da je bilo na zelo inovativen in humoren način pripraviljeno oglaševanje piva Lev (Lav) ter slogan Ali si ali nisi lev. Med 30 prijavljenimi akcijami jih je bilo za nagrado nominiranih šest, med njimi tudi Snežaki Torino 2006 slovenske agencije Kraft & Werk za Olimpijski komite Slovenije (OKS).

Sicer pa je bil uvodni dan konference SPORTO in seminarja OKS z naslovom Trženje v športu izredno zanimiv. Udeleženci so, med drugim, prisluhnili teoriji in praksi pri proženju emocij in njihovi izrabi, analizi letošnjega SP v nogometu ter predstavitvi marketinške kampanje avstrijskega zvezdnika Hermanna Maierja, novim tehnologijam in medijem ter pripravili okroglo mizo o športu in medijih. Vzporedno je Olimpijski komite Slovenije s sodelavci in partnerji pripravil analize osnov trženja in posebnosti tega področja v športu, šolsko košarkarsko ligo ŠKL, akcijo Rad igram nogomet in druge programe za mlade, pravne vidike športne pogodbe ter pomembne finančne in davčne dele pokroviteljstva in donatorstva.