Novice

Skupna seja Marketinškega sveta in Kluba sponzorjev

16. december 2009 Olimpijski marketing Na združeni seji Kluba sponzorjev, partnerjev ter Marketinškega sveta OKS v Ljubljani so člani sprejeli nekatera izhodišča za v prihodnje.

Na združeni seji kluba sponzorjev, partnerjev ter marketinškega sveta Olimpijskega komiteja Slovenije v Ljubljani so si za leto 2010 zaželeli, da se skupni znesek v višini 1,6 milijona evrov, ki so ga sponzorji krovni slovenski športni organizaciji namenili v letu 2009, ne bi zmanjšal.

 

"V letošnjem letu je OKS od sponzorjev pridobil 1,6 milijona evrov. Zaradi recesije je bilo poslovanje malo težje, vendar pa sponzorji kljub težavnim razmeram na trgu in oteženemu poslovanju še naprej verjamejo v idejo olimpizma in jo podpirajo. Tako ostaja z nami tudi Mura, ki bo sešila obleke za slovesne priložnosti za olimpijsko reprezentanco v Vancouvru. Prizadevali si bomo, da bi sponzorski znesek v letu 2010 ostal na enaki ravni kot letos. Sredstva bomo pridobivali tudi z organizacijo dogodkov. Z dobro vsebino želimo sodelovanje za podjetja pripraviti na zanimiv in učinkovit način. S tem povzemamo dobro prakso Mednarodnega olimpijskega komiteja," je povedal Jožko Križan, glavni direktor firme OKS - Olimp.

 

Ob poročilih o delu v letošnjem in načrtih za prihodnje leto je bil pomemben tudi načrt do leta 2012 in olimpijskih iger v Londonu. "V času OI prihodnje leto v Vancouvru bomo pripravili Slovensko olimpijsko mesto v Ljubljani in Mariboru, v slovenskem glavnem mestu na Prešernovem trgu, v Mariboru pa na Trgu Svobode. V obeh mestih bomo pripravili številne spremljevalne aktivnosti in s tem popestrili dogajanje. V Vancouvru bo v času OI delovala tudi Slovenska hiša. Prav ta projekt je bil povod za nekatera podjetja, da so sploh začela sodelovanje z OKS; sklenili smo že dve partnerski pogodbi in pričakujemo, da jih bo do konca letošnjega in v začetku prihodnjega leta pristopilo še nekaj," je dodal Križan.