Novice

Sporto nagrada za Team Slovenia in Olimpijski komite Slovenije

26. november 2012 Olimpijska reprezentanca Slovenije, Olimpijski marketing OKS-u prestižna Sporto nagrada za najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti.

Na Sporto konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu je Olimpijski komite Slovenije zmagal v kategoriji najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti, kjer je sicer sodelovalo 18 projektov.

 

SPORTO nagrada poteka v partnerstvu z Društvom za marketing Slovenije (DMS), kar daje tekmovanju še dodatno strokovno težo in kredibilnost.

 

OKS je prijavil projekt Team Slovenia - OI London 2012, ki je bil za Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez z marketinškega vidika najbolj obsežen do sedaj. Glavni cilj, ki smo mu sledili, je bila nadgradnja odnosov z navijači. Navijači so namreč tisti, ki soustvarjajo športne dogodke in športne zgodbe, zato je treba z njimi ves čas negovati odnos, česar se zavedamo tudi pri OKS.


V marketinških aktivnostih Team Slovenia, olimpijske igre London 2012 smo prepletali Team Slovenia (olimpijce), sponzorje Teama Slovenia in navijače. Aktivnosti so izhajale iz štirih projektov, s čimer smo sestavili široko komunikacijsko mrežo in prisotnost po vsej Sloveniji. Poleg tega smo s tako oblikovanimi projekti omogočili sponzorjem Teama Slovenia, da so se vanje aktivno vključili in prek njih aktivirali svoje sponzorstvo.

 

Devet sponzorjev je tako začelo komuniciranje olimpijskih iger že skoraj tri mesece pred olimpijskimi igrami. Oglaševalska kampanja, projekt »V London po zmago«, prek katerega je šlo 119 navijačev za tri dni na olimpijske igre, akciji digitalnih komunikacij, mobilna aplikacija Team Slovenia in twitter akcija »tvitajmo za naše«, ter prodaja uradnih olimpijskih navijaških izdelkov Team Slovenia na Petrolovih bencinskih servisih so štirje stebri, ki so pripomogli, da je olimpijski navijaški val s sodobnim pristopom v letu 2012 zajel vso Slovenijo.

 

Za zgoraj opisani projekt je OKS dobil največ glasov strokovne žirije in strokovne javnosti.