Novice

Telekom, Mura in Mercator do Londona 2012

19. junij 2008 Olimpijski marketing Ob uradni predstavitvi olimpijske kolekcije je OKS podpisal tri nove sponzorske pogodbe.

Olimpijski komite Slovenije je podpisal tudi tri nove sponzorske pogodbe do Londona 2012. Člani velike olimpijske družine še naprej ostajajo Telekom d.d. ( veliki sponzor), Mura d.d. in

Mercator d.d. ( sponzorja).

 

Družbeno odgovorno delovanje je sestavni del delovanja družbe Telekom Slovenije. Sodelovanje z Olimpijskim komitejem Slovenije sega v začetek leta 1999, ko je podjetje Telekom Slovenije podpisalo partnersko pogodbo. Že po enem letu uspešnega sodelovanja je odnos prerasel v pokroviteljstvo, tako je Telekom Slovenije že v začetku olimpijskega leta 2000 postal pokrovitelj Slovenske olimpijske reprezentance Sydney 2000.

V devetih letih uspešnega sodelovanja sta OKS in Telekom Slovenije posodobila telekomunikacijske poti 31 športnim zvezam, članicam OKS. Pri uresničevanju svojega poslanstva pa nista pozabila niti na mlade športnike, ki svojo športno pot uspešno usklajujejo s šolanjem. Projekt Študij na daljavo je zaživel s šolskim letom 2002/2003 in v začetnem letu vključeval tri mlade športnike. Danes je v projekt vključenih deset športnikov, dva pa sta šolanje že uspešno zaključila. Del sredstev pokroviteljske pogodbe pokrovitelj Telekom Slovenije tako namensko usmerja za sofinanciranje tega projekta, s katerim mladim športnikom zagotavlja stalno elektronsko povezavo med šolo, učitelji, sošolci…

 

Prvo pogodbo o pokroviteljstvu olimpijskih reprezentanc sta Olimpijski komite Slovenije in Mura podpisala 18.5.1993. Mura, ki že 80 let proizvaja in trži vrhunska ženska in moška oblačila za najzahtevnejše kupce, tako že 15 let sodeluje pri opremljanju slovenskih reprezentanc v projektih pod okriljem OKS - torej na Olimpijskih igrah, Sredozemskih igrah in Olimpijskih festivalih evropske mladine. Predvsem Olimpijske igre so odlična priložnost, da Mura kot uradni opremljevalec olimpijske reprezentance, predstavi nove modne smernice, ki se odsevajo v kolekcijah njenih blagovnih znamk. Vizija podjetja Mura je postati vodilni v Srednji in Jugovzhodni Evropi za kompleksni modni inženiring namenjen najzahtevnejšim poslovnim partnerjem in končnim kupcem. Iz proizvodnega podjetja želijo postopoma preiti v modno podjetje, ki bo sposobno organizirati proizvodnjo in logistiko za ugledne evropske blagovne znamke, in ob tem izkoriščati znanje za poudarjen tržni preboj lastnih blagovnih znamk na trgih Srednje, Jugovzhodne in kasneje tudi Zahodne Evrope.

 

Skupina Mercator je ena od največjih in najuspešnejših trgovskih verig v jugovzhodni Evropi, vodilna trgovska veriga v Sloveniji ter čedalje bolj uveljavljena veriga na trgih Srbije, Hrvaške ter Bosne in Hercegovine. V Skupini Mercator z donatorskimi in sponzorskimi sredstvi gradijo medčloveške odnose, jih razvijajo in krepijo dejavnosti lokalnega in nacionalnega pomena na različnih področjih družbenega življenja. Doseganje uspehov in uveljavitev na kulturnem, športnem in zabavnem področju gradita osebnost, prepoznavnost in ugled - ne le sponzorjev, temveč tudi naše dežele.

Poslovni sistem Mercator je sodelovanje z Olimpijskim komitejem Slovenije začel leta 1999. Podpora olimpijskim reprezentancam se je s podpisom sponzorske pogodbe podaljšala že za tretji olimpijski cikel. Mercator skupaj s svojo blagovno znamko Lumpi ne pozablja na najmlajše športne navdušence. Mini olimpijada z Lumpijem že tretje leto zapored skrbi za aktivno preživljanje prostega časa najmlajših, preko različnih športnih aktivnostih in v družbi svojih vrstnikov in prijateljev. V letu 2008 bo Limpijeva mini olimpijada 20 krajih po celi Sloveniji z začetkom v mesecu maju in vse do oktobra.