Novice

TV program Moka nova priložnost za manjše športe

15. oktober 2015 Mednarodne zadeve Mednarodni olimpijski komite pospešeno razvija lasten televizijski program s sedežem v Madridu.

Program, ki bo 365 dni in 24 ur na dan namenjen športu, bo imel veliko priložnost za uveljavitev že prihodnje leto med olimpijskimi igrami v Rio de Janeiru.


Aktualni predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja Thomas Bach je program obljubil ob svoji izvolitvi leta 2013, Mok je nastanek nove televizije potrdil lani na zasedanju v Monte Carlu. Prvotni cilj je bil, da novi program zaživi že aprila prihodnje leto, a pri Moku poudarjajo, da bodo s predvajanjem začeli šele, ko bo vse 100-odstotno pripravljeno.


Kot so na predstavitvi programa na Forumu Nordicumu na Poljskem povedali predstavniki Moka, bo eden od ciljev nove televizije, da ljudi povabi k aktivnemu športnemu življenju. Ciljna skupina so mladi, zato bo "olimpijska televizija" zaživela na digitalni platformi preko pametnih telefonov, računalnikov, močna bo uporaba različnih socialnih omrežij, zelo ponosni pa so na Moku tudi na idejo personalizacije, saj bo na dolgi rok moč v tem programu izbirati športe in športnike, ki posameznega gledalca zanimajo. V izdelavi so tudi številne aplikacije za novodobne digitalne medije.


Ob neposrednih prenosih in aktualnih novicah bodo na programu prevladovale olimpijske zgodbe, ne le zgodbe zmagovalcev, saj so igre doslej ponudile neštete zanimive zgodbe, obenem pa na Moku ne skrivajo, da bo nova televizija tudi izredna priložnost za sponzorje osrednje športne organizacije na svetu. Sponzorji so zdaj dobro vidni vselej v času trajanja iger, nova televizija pa to obdobje razširja na vse leto.


A osnovna ideja nove televizije bo tudi priložnost za tiste "manjše" športe, ki zaradi zahtev vodstev televizij po visoki gledanosti počasi izginjajo s TV ekranov. Obenem bo televizija v svet pošiljala sliko regionalno uveljavljenih športov, tudi denimo smučarskih, ki igrajo majhno vlogo v Afriki, Južni Ameriki in velikem delu Azije, za ljubitelje pa bo slika s tekem z novo televizijo dosegljiva tudi tam. Digitalna platforma bo omogočala tudi več različnih prenosov hkrati.


Odprto ostaja vprašanje, kaj nova televizija pomeni za prodajo televizijskih pravic z olimpijskih iger. Mednarodni olimpijski komite televizijske pravice že dolgo prodaja za milijardne zneske, nova televizija pa bo nedvomno konkurenca zdajšnji ureditvi odnosov med televizijami in Mokom. A odgovorni v projektu odgovarjajo, da nova televizija ne bo konkurenca ob neposrednih prenosih, ponujala pa bo neštete zgodbe in povzetke dogajanj, za katere televizijam zdaj zmanjkuje časa, obenem pa posameznikom ne bodo dosegljive le največje in nacionalne zgodbe.


Veliko si na novi televiziji obetajo tudi od sodelovanja z mednarodnimi panožnimi zvezami, kjer so odzivi zelo dobri, saj večini zvez nova televizija ponuja dodatno priložnost promocije.