Novice

Vizualna podoba slovenskega športa

30. november 2011 Olimpijski marketing Vizualna podoba športa je ena od tem, s katero se velikokrat srečujemo in ukvarjamo najrazličnejši subjekti, ki smo kakorkoli povezani s slovenskim športom.

Vizualna podoba športa je ena od tem, s katero se velikokrat srečujemo in ukvarjamo najrazličnejši subjekti, ki smo kakorkoli povezani s slovenskim športom. V hitrem razvoju mlade slovenske države je bila odločitev o vizualni podobi nacionalnega športa zahtevna pa tudi kompromisna, tako do države, do nacionalnih strokovnih zvez in državljanov.

 

 

Olimpijski komite Slovenije se zaveda, da je potrebno storiti korak naprej. Zato je skupaj z Marketinškim svetom OKS pripravil strategijo in akcijski načrt za izboljšanje vizualne podobe slovenskega športa. Podoba športnikov in športnic je namreč pomembna in vplivna komunikacija z vsemi javnostmi, tako domačimi kot tujimi, športnimi in nešportnimi.

 

 

Prepričani smo, da lahko le skupaj in z veliko mero dobre volje pričnemo z aktivnostmi poenotenja vizualne podobe slovenskega športa.  S posameznimi nacionalnimi zvezami smo se že povezali in veseli nas, da nekatere strategijo močno podpirajo. Poenotenje vizualne identitete slovenskega športa ni nov izziv v slovenskem športnem svetu. Je pa gotovo izziv vseh nas, kako jo udejanjiti.