Trženje iz zasede ("ambush marketing)

trženje iz zasede ("ambush marketing")

»Ambush marketing« ali trženje iz zasede je trženjska aktivnost podjetja, s katero skuša to podjetje (s svojo blagovno znamko) vzpostaviti pri povprečnem potrošniku povezavo s športno blagovno znamko (navadno ob največjih športnih dogodkih), čeprav za to ni kupil sponzorskih (ali preostalih) pravic. Tako podjetje oz. blagovna znamka torej želi sebe prikazati kot sponzorja dogodka, športnika ali športne organizacije. Dejanja »ambush marketinga« se kažejo predvsem v zmanjševanju sponzorske ekskluzivnosti. Poznamo dovoljeni »ambush marketing« in nedovoljeni »ambush marketing«. Slednji pomeni nepooblaščeno uporabo zaščitene intelektualne lastnine, ki lahko vključuje tudi uporabo logotipov ekip ali dogodkov ali uporabo oziroma nedovoljeno sklicevanje na turnirje, ekipe ali športnike z uporabo besed ali znakov.


Tako izvajanje trženjskih aktivnosti imenujemo tudi »parazitski« marketing, ker »zajeda« ekskluzivnost uradnih sponzorjev.