Prijavi se na e-novice
Primeri trženja iz zasede ("ambush marketinga")
Primeri trženja iz zasede ("ambush marketinga")
Nike in Atlanta 1996
Verjetno je najbolj znan primer trženja iz zasede (»ambush marketinga«) oglaševalska kampanja podjetja Nike v času olimpijskih iger v Atlanti leta 1996.
Ko naj bi Nike, domnevno, zavrnil predlog sponzorskega sodelovanja v višini 50 milijonov ameriških dolarjev, je podjetje Nike zakupilo vse zunanje oglasne površine v okolici olimpijskih prizorišč. S kampanjo za blagovno znamko »Swoosh«, ki je obkrožala vsa olimpijska prizorišča, si je Nike zagotovil ogromno pozornost prek televizijskih prenosov za močno znižane stroške v primerjavi s sponzorskim vložkom.
American Express in Olimpijske igre Albervile 1992
Med olimpijskimi igrami v Albertvillu je American Express izvedel izredno uspešno oglaševalsko kampanjo iz zasede proti velikemu rivalu, TOP-partnerju Mednarodnega olimpijskega komiteja in sponzorju olimpijskih iger Visa.
Med olimpijskimi igrami v Arbervillu je lansiral kampanjo s sloganom »Za obisk Albervilla ne potrebujete VISE«. (You don’t need »Visa« to go to Alberville!) Raziskava je pokazala, da je 33 % anketirancev bilo prepričanih, da je American Express sponsor olimpijskih iger.