Primeri trženja iz zasede ("ambush marketinga")

Primeri trženja iz zasede ("ambush marketinga")

Nike in Atlanta 1996


Verjetno je najbolj znan primer trženja iz zasede (»ambush marketinga«) oglaševalska kampanja podjetja Nike v času olimpijskih iger v Atlanti leta 1996.

Ko naj bi Nike, domnevno, zavrnil predlog sponzorskega sodelovanja v višini 50 milijonov ameriških dolarjev, je podjetje Nike zakupilo vse zunanje oglasne površine v okolici olimpijskih prizorišč. S kampanjo za blagovno znamko »Swoosh«, ki je obkrožala vsa olimpijska prizorišča, si je Nike zagotovil ogromno pozornost prek televizijskih prenosov za močno znižane stroške v primerjavi s sponzorskim vložkom.

American Express in Olimpijske igre Albervile 1992


Med olimpijskimi igrami v Albertvillu je American Express izvedel izredno uspešno oglaševalsko kampanjo iz zasede proti velikemu rivalu, TOP-partnerju Mednarodnega olimpijskega komiteja in sponzorju olimpijskih iger Visa.

Med olimpijskimi igrami v Arbervillu je lansiral kampanjo s sloganom »Za obisk Albervilla ne potrebujete VISE«. (You don’t need »Visa« to go to Alberville!) Raziskava je pokazala, da je 33 % anketirancev bilo prepričanih, da je American Express sponsor olimpijskih iger.