Prijavi se na e-novice
Športniki
V študiju na daljavo je sodelovalo oz. sodeluje tudi veliko vrhunskih in perspektivnih slovenskih športnikov.
Jan Kralj - deskar na snegu
S študijem na daljavo sem začel v 2. letniku, saj sem imel zaradi treningov in tekem manj kot 50% prisotnost pri pouku. To mi je omogočalo, da sem prenehal hoditi k pouku, s profesorji sem lahko komuniciral preko e-pošte čez vsa leta, si prilagajal datume ocenjevanja ter kakšen izpit opravil tudi preko skypa. S sigurnostjo lahko rečem, da če ne bi bil na Gimnaziji Šiška ter bil deležen študija na daljavo, bi bil še vedno na gimnaziji, verjetno nekje v 3. letniku.
Sam sem si zastavil študij tako, da sem v mesecih do aprila opravil približno 25% obveznosti, ter se bolj posvetil športu. V mesecih od aprila do julija, pa sem se enostavno odklopil od sveta, ter opravil vse preostale obveznosti, tu pa se moram posebej zahvaliti pedagoški koordinatorici za usklajevanje terminov s profesorji ter profesorjem samim, saj so mi v veliki večini pripravili snov, mi nudili individualne ure, se maksimalno prilagajali glede datumov ocenjevanja ter mi bili vedno na voljo.
Potrebno je omeniti tudi, da sem dele nekaterih predmetov opravil tudi na alternativne načine, kar mi je zelo pomagalo pri hitrosti opravljanja obveznosti. Vse štiri letnike sem končal v roku, dva s prav dobrim in dva z dobrim uspehom in na koncu tudi letos opravil maturo s kar 22 točkami, nad čemer sem po eni strani tudi sam presenečen, po drugi pa tudi ne, saj sem se v maju in juniju učil v večini po 8 ur na dan. Študij na daljavo je velika pomoč in zelo pozitivna stvar, ki lahko športnikom pomaga, vendar je potrebno vložiti veliko truda in energije, da se sistem obrestuje. Za konec bi po domače dodal še: “Brez nič ni nič.”
John Peter Stevens - plavalec
»Kot vrhunski športnik sem v šoli res veliko odsoten, saj treniram dvakrat dnevno, poleg tega se tudi plavalci pogosto odpravimo na skupne, npr. višinske priprave. Zato mi učitelji delo olajšajo tako, da lahko snov predelam tudi s pomočjo spletne učilnice, poleg tega sem na daljavo pridobil tudi nekaj ocen. Tako sem lahko šolsko leto na Gimnaziji Franceta Prešerna zaključil že skoraj mesec dni pred koncem pouka in sem se v mesecu juniju nemoteno pripravljal na mladinsko evropsko in mladinsko svetovno prvenstvo, na katerih sem kasneje osvojil srebrno in zlato medaljo.«
Štefan Hadalin - alpski smučar
»Alpski smučarji smo od pouka odsotni verjetno največ od vseh športnikov, saj večino treningov opravimo na tujih smučiščih. Zato nam je šolanje na daljavo v veliko pomoč. Gimnazija Franceta Prešerna je glede tega zelo napredna, saj večina učiteljev uporablja spletne učilnice, preko katerih sem pridobival tudi ocene. Zelo sem vesel, da sem kljub izostankom dosegel odličen učni uspeh, hkrati pa sem imel res dobro sezono tudi v smučanju.«
Žan Luka Štirn - golfist
Zahvalil bi se vam za možnost šolanja na daljavo. Ta vrsta učenja in opravljanja šole mi je zelo pomagala in mi pomaga pri raznih predmetih kot so kemija ali zgodovina, kjer lahko del ocene pridobim, tudi ko sem zdoma. V prejšnjih letih mi je še posebej pomagala pri kemiji, kjer sem lahko v šoli samo še zagovarjal, kar sem opravil že v času odsotnosti. Upam da mi boste tako obliko šolanja nudili se naprej.
Gregor Popovič - plavalec
"Kot plavalec PK Branik sem veliko odsoten v šoli, saj treniram dvakrat dnevno, pogosto sem tudi na pripravah, zaradi katerih sem v lanskem šolskem letu izostal od pouka 250 šolskih ur.Delo preko spleta mi olajša učenje, tako da se lahko med sezono osredotočim na tekmovanja.
V letu 2014 sem se udeležil mladinskega evropskega prvenstva v plavanju in daljinskem plavanju, kasneje pa tudi mladinskih olimpijskih iger v Nandžingu. Pri tem so mi pomagali učitelji na II. gimnaziji Maribor, ki so do športnikov zelo razumevajoči."
Urška Igličar - igralka odbojke
"Sem odbojkarica Nove KBM Branika iz Maribora in sem lansko šolsko leto ogromno manjkala pri pouku, zato sem se odločila, da bom ocene pri nekaterih predmetih pridobivala z delom prek spleta. To mi je zares olajšalo delo v šoli, saj nisem bila vezana na datume in sem lahko naloge delala kjerkoli sem bila. Predvsem na koncu šolskega leta sem se lahko osredotočila na predmete, ki sem jih mogla zaključiti do določenega roka, predmete, ki sem jih delala prek spleta, pa sem si lahko pustila za kasneje. Tako sem lahko letnik končala z želenim učnim uspehom."
Iza Mlakar - igralka odbojke
"V letošnji odbojkarski sezoni sem imela veliko obveznosti in šola je bila tista, ki se je mojim obveznostim zelo prilagajala in sem zelo vesela, da mi je na koncu s trdnim delom uspelo doseči odličen uspeh. Mislim, da je bil glavni ključ tega ravno izobraževanje prek spleta. Zaradi klubskih obveznosti sem v šoli veliko manjkala in težko dijak nadoknadiš zamujeno, če ne delaš sproti. S pomočjo spletne učilnice pa smo lahko reševale naloge za določene predmete, v mojem primeru za zgodovino, geografijo in kemijo, ter si s tem olajšale šolanje. Saj smo te naloge reševale tudi v času, ko smo bile na potovanjih in jih nato oddale na Maharo. Ko pa smo bile v šoli, pa smo imele ustni zagovor in nato dobile oceno. mislim,,da sem se s tem zelo veliko naučila, saj reševanjem teh nalog zahteva veliko samostojnega dela in brskanja."
Rok Taneski - nogometaš, drugi letnik opravil redno in v celoti na daljavo iz Italije, trenutno pa je v tretjem letniku in igra v Mariboru
Osebno mislim, da je delo na daljavo zelo priročna stvar za vse mlade ambiciozne športnike. Sam sem se hitro znašel v sistemu, kjer se učimo samostojno, a nam kljub temu nam profesorji nudijo pomoč ob kakršnihkoli nejasnostih. Gimnaziji Šiška bi se rad zahvalil za izkazano zaupanje in podporo, saj se na več načinov prilagodijo sleherni odsotnosti in s tem omogočajo pravočasno izpolnjevanje šolskih obveznosti istočasno pa lahko dijaki dosegamo vrhunske rezultate tudi v svojih športnih panogah. Ob tem bi rad poudaril, da je veliko odvisno tudi od koordinatorja, v mojem primeru gospoda Apata, kateremu se posebno zahvaljujem za vso pomoč in podporo ob mojem šolskem delu.
Valentin Horvat - teniški igralec
"Šolanje na daljavo mi je bilo v veliko pomoč pri mojem izobraževanju in mi je pomagala da sem kljub daljšim izostankom od pouka uspešno opravil gimnazijo v 4 letih. Pri tem mi je bilo najbolj všeč to, da kljub temu, da sem bil daleč od doma, sem lahko nemoteno predeloval snov, ki so jo predelovali moji sošolci ta čas v šoli in prav tako pridobil nekaj ocen. Skrb za dobre športnike je na Gimnaziji Šiška zelo dobra. Individualni programi na Gimnaziji Šiška pomagajo dijakom, da kljub temu da veliko trenirajo, potujejo in tekmujejo, lahko uspešno opravijo gimnazijo. Takih programov bi moralo biti čim več."
Jan Ravnik - plesalec
"Šolanje na daljavo mi je pomagalo, saj sem v obdobju, ko sem imel največ treningov, že imel opravljene obveznosti za 1. konferenco in je bil en problem manj. Najbolj v pomoč in všeč so mi bile individualne ure s profesorji."