RADIO
TELEVIZIJA
SLOVENIJA | Televizija Slovenija

1550 Ljubljana, Kolodvorska 2
tel.: (01) 475 30 17
fax: (01) 475 30 11

Olimpijski komite Slovenije ksenija.horval@rtvslo si
Brane Dmitrovié Ksenija Horvat Petrovcic

g- 9 . . 0dgovorna urednica

Vodja odnosov z javnostmi UPE informativni program

V Ljubljani, 20.3.2012

Predmet: Zavrnitev zahtevka za odgovor

V skladu z drugo alinejo prvega odstavka 31. Clena Zakona o medijih
zavracamo objavo vaSega odgovora. Ta alineja pravi, da lahko odgovorni
urednik/urednica zavrne zahtevek, »Ce zahtevani popravek v niCemer ne
zanika navedb v obvestilu in se v njem tudi ne navaja oziroma prikazuje
drugih ali nasprotnih dejstev in okoli§Cin, s katerimi bi prizadeti spodbijal ali
z namenom spodbijanja bistveno dopolnjeval navedbe v objavljenem
besedilu.«

Vas zahtevek zavracamo v roku 24-ih ur, kot to predvideva Zakon o medijih
v poglavju o popravku.

Obrazlozitev:

V vaSem zahtevku za odgovor se sklicujete na trditve, ki jih v oddaji Pogledi
Slovenije 15. marca 2011 ni bilo. Ze v vasem prvem dopisu z dne 16. marca
so bile trditve, ki ne drzijo, razen tiste, da fizicno pogodbe z UKOM-om ni
podpisal gospod Kocijanci¢, ampak gospod Jagodic - seveda v imenu
olimpijskega komiteja in njegovega predsednika g. Janeza Kocijancica.
Zakoniti in pravni zastopnik OK-ja je gospod Kocijanc¢i¢ in s tem navedkom v
oddaji ni ni¢ narobe, objektivno ni zaljiv, zato tudi ne potrebuje nobenega
pojasnila, popravka ali odgovora kot piSete.

V oddaji ni bilo nikjer receno, da se gospod Kocijanci¢ neprijavljeno ukvarja z
lobiranjem; navedeno je bilo le, da ima zasebno podjetje in da del strokovne
javnosti to razume kot lobistiCno dejavnost, ceprav — tako je bilo povedano —
gospod Kocijanci¢ ni uradni lobist. V tem delu tudi ni bilo povedanega nic
zaljivega na racun gospoda Kocijancica. Prav tako v oddaji ni bilo receno, vi
pa to navajate v vaSsem zahtevku za odgovor, da je g. Kocijanc¢i¢ kdajkoli
sodelovalo z olimpijskim komitejem, zato ta vasS odgovor oz. popravek nima
temelja v vsebini same oddaje.

Nihce ni trdil, da je bila Slovenska hisa na Ol v Pekingu neuspesen projekt, v
oddaji so bile citirane samo navedbe Japtija, da ni bilo zaznanih poslovnih



stikov. O slovenskih hiSah v Atlanti, Sidneyu, Atenah, Lillechammerju in
Vancouvru pa v oddaji sploh nismo govorili.

V zvezi s pogodbo med UKOM-om in olimpijskim komitejem nikjer ni bilo
reCeno, da naj bi Slo za korupcijo, v oddaji so bile problematizirane, ali
prikazane samo cene za posamezne »segmente« te pogodbe. Prav tako Uros
Slak v oddaji ni trdil, da je moral OK placati 25.000 evrov za nek oglas, kot
pravite v svojem odgovoru. Nasprotno, bilo je povedano, da naj bi za nek
oglas v brosuri s 3000 izvodov po pogodbi UKOM plac¢al 25.000 evrov, kar se
tudi z vidika slovenskega medijskega oglasevalskega prostora zdi zelo veliko
in tudi je. Zato je bila opravljena primerjava s NY Timesom, ki ima ogromno
naklado in bi v njem lahko za ta denar dobili Cetrtinko casopisnega prostora.
Zato tudi ne drzi zalitev na racun voditelja Pogledov Slovenije Urosa Slaka,
da (citiram) je »zalostno, da g. Slak kot magister prava ne zna prebrati
pogodbe.« Gospod Slak je pogodbo znal pravilno prebrati, kar je dokazljivo s
vpogledom v oddajo.

Na koncu piSete sledece: »Ker svojih trditev gospoda Traven in Slak v skladu
z novinarsko etiko nista preverila in ne navajata virov svojih informacij, ki so
milo receno netoCne, bi bilo mozno sklepati, da zasledujeta nek cilj in da
zelita Olimpijskemu komiteju Slovenije povzrociti §kodo, hkrati pa nekomu
drugemu pridobiti korist. Tako ravnanje bi bilo mozZno proglasiti za
koruptivno.«

V oddaji v zvezi z OK-jem ali g. KocijanCicem ni bilo nikjer receno, da gre za
koruptivno dejanje, zato insinuacija v zvezi z avtorji oddaje o moznosti
njihove koruptivnosti ni na mestu. Kljub temu dodajamo, da ne U. Slak in ne
B. Traven nista imela nikakrSnega posebnega namena, da bi Zelela Skodovati
slovenskemu olimpijskemu komiteju in tega tudi nista storila. Sta pa v zvezi
s pogodbo med UKOM-om in OK-jem opozorila na uporabo visokih stevilk, ko
gre za davkoplacevalski denar v casu krize in varcevan_]a Kar v svojem
odgovoru navajate celo sami, ko pravite, da je vlada del te pogodbe
odpovedala, ker ni denarja.

Lep pozdrav!

Ksenija Horvat Petrpvgi

Odgovorna uredni élnformatwnega programa
TV Slovenija [/



